Orang Kurus pun ada selulit ???

by - 10:30


Selulit adalah gumpalan lemak yang berada di bawah kulit. Sel-sel lemak akan menarik tisu di bawah kulit sehingga kulit menjadi menggerutu. Ia juga menghasilkan garis-garis kulit pecah dan selalu terdapat di bahagian peha, punggung dan belakang betis.


Langsing atau kurus tidak menjamin bebas selulit. Jangan tak percaya orang kurus pun ada selulit. Selulit selalunya berlaku pada usia antara 25 hingga 35 tahun dan ia akan menjadi lebih banyak apabila usia semakin meningkat. 



Hormon salah satu penyebab timbulnya selulit. Ia terjadi apabila perubahan hormon semasa akil baligh, hamil dan menopaus. Pengambilan pil kesuburan dan pil perancang keluarga juga boleh berlaku perubahan hormon.  



Ramai wanita yang berusaha untuk mengurangkan dan seterusnya menghilangkan selulit yang timbul. Membeli krim, terapi urut , diet dan sebagainya.. Semuanya akan menipiskan dompet kita..



Dengan hanya sekali investment.. Selulit dapat dikurangkan dan dapat diatasi dengan pemakaian Korset Premium Beautiful...  Dengan Teknologi FIR yang terdapat pada #pbcorset dapat meningkatkan kadar metabolisma tubuh selari dengan penegangan otot. Berat badan berkurang dan secara automatiknye lemak badan juga akan berkurangan termasuklah lemak di bawah kulit. FIR membakar lemak berlipat dan boleh membantu mengurangkan kemunculan selulit. 



Tanpa sedar, Premium Beautiful dapat mengurangkan selulit kita.. yeyyeee...


More details boleh contact :-
 Jannah
019-911 0868
hanajannah87@gmail.com


You May Also Like

0 comments